Πώς να ξεκινήσετε διαφημιστική καμπάνια στο Instagram;

Απρίλιος 18, 2016 No Comments

Είναι γενικά παραδεκτό ότι εκτός από την κατασκευή ιστοσελίδων και τη διαφήμιση μέσω της Google, οι διαφημίσεις μέσω των social media και ειδικότερα του Instagram, έχουν ήδη ενσωματωθεί δυναμικά στο χώρο του Web Marketing.

instagram

Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε μερικές κορυφαίες συμβουλές μας για μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο Instagram:

  1. Δημιουργήστε συναρπαστικό οπτικό περιεχόμενο

Η ιδέα αυτή μπορεί να μοιάζει κάπως προφανής, παρ’ όλα αυτά είναι κάτι που θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε κάθε συζήτηση γύρω από στρατηγικές στο Instagram. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αποκλειστικά ξεχωριστές εικόνες και βίντεο στις καμπάνιες σας. Σε αντίθεση με τη διαφήμιση σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η προσοχή εστιάζεται στο κείμενο παρότρυνσης για δράση (Call-To-Action, συντ. CTA), το στιλ γραφής ή και τη γραμματοσειρά, στη διαφήμιση στο Instagram το βασικό είναι να εμπνέει η εικόνα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει ν’ αποφύγετε το να προσαρμόσετε απλώς στις προδιαγραφές του Instagram διαφημίσεις που φτιάξατε για άλλες πλατφόρμες. Οι διαφημίσεις σας αυτές οφείλουν να είναι σχεδιασμένες έχοντας κατά νου τα μοναδικά χαρακτηριστικά της mobile εφαρμογής που λέγεται Instagram.

Ιδού τέσσερις πρακτικές για βέλτιστα οπτικά αποτελέσματα:

– Χρησιμοποιείτε branding για να ενισχύετε το ad recall

Είναι καθοριστικής σημασίας το να έχετε στοιχεία ονοματοσήμανσης (branding) στις εικόνες, τα βίντεο ή άλλα μέσα πληρωμένων διαφημίσεών σας. Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει συσχέτιση του κοινού με το brand σας (brand linkage). Αυτό μπορεί να υλοποιηθεί στη μορφή ενός λογοτύπου, κάποιο εμβληματικό στοιχείο του brand σας, ή κάτι πιο ήπια διατυπωμένο, όπως ένα χαρακτηριστικό χρώμα του brand σας.

– Επιδιώκετε τη συνέπεια

Στο Instagram, η συνέπεια είναι κλειδί. Αν οι χρήστες του Instagram μπορούν να επισκεφθούν το προφίλ σας και να καταλάβουν γρήγορα το μήνυμα του brand σας, τότε θα είναι και πιο πιθανό αυτοί να ακολουθήσουν (follow) το brand σας και να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας.

– Δημιουργείτε concept-driven οπτικό περιεχόμενο

Οι ιδέες και οι έννοιες είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των δεικτών απόδοσης (metrics) των διαφημίσεών σας. Μια ιδέα μπορεί να ζωντανέψει μέσω μιας αφηγηματικής γραμμής, κατάλληλης ειδικής εικαστικής μεταχείρισης, ή ενός θεματικού μοτίβου που να μεταφέρει το μήνυμα του περιεχομένου του brand σας.

– Κατασκευάζετε ισχυρές συνθέσεις

Λεπτομέρειες όπως ο «κανόνας των τρίτων», η ευθυγράμμιση και η συμμετρία είναι καθοριστικές για το καλό «γυάλισμα» των εικόνων σας και επηρεάζουν το ύφος και την εντύπωση που αφήνει το οπτικό σας περιεχόμενο. Είναι επίσης σημαντικό να έχετε σαφή εστιακά σημεία. Αποφύγετε οπτικό υλικό το οποίο είναι φορτωμένο, ή περίπλοκης σύνθεσης.

  1. Κάντε τις διαφημίσεις σας να δείχνουν ενσωματωμένες (native)

Αν κάποιος χρήστης πλοηγείται στη ροή ειδήσεων του Instagram του και δει μια ανάρτηση που μοιάζει με διαφήμιση, το πιθανότερο είναι ότι θα την προσπεράσει άμεσα. Οι πιο επιτυχείς διαφημιστικές καμπάνιες είναι εκείνες που δεν μοιάζουν καν με διαφημιστικές καμπάνιες! Αναμιγνύονται ομοιογενώς με συνήθεις αναρτήσεις, δίνοντας την ίδια αίσθηση στο χρήστη με εκείνη που θα έπαιρνε από το τυπικό περιεχόμενο της πλατφόρμας. Με άλλα λόγια, είναι ενσωματωμένες (native).

  1. Χρησιμοποιείτε τη στόχευση (targeting) του Facebook για τις Instagram διαφημίσεις σας

Ένα από τα οφέλη της συγχώνευσης του Instagram από το Facebook είναι ότι τα brands μπορούν να επαναχρησιμοποιούν για τη διαφήμισή τους στο Instagram την προϋπάρχουσα στόχευση (ad targeting) των διαφημίσεών τους στο Facebook. Αυτό συνεπάγεται ότι τα «ενδιαφέροντα» (interests) του Facebook, οι «κατηγορίες» (categories), οι «συμπεριφορές» (behaviors), οι «συνδέσεις» (connections), το «WiFi» και τα παράθυρα καθορισμού χαρακτηριστικών (attribution windows) μπορούν όλα τους να εφαρμοστούν σε καμπάνιες στο Instagram, εξασφαλίζοντας ότι τα brands θα επιτυγχάνουν απήχηση στο κατάλληλο κοινό και των δύο πλατφορμών.

Tags: , , , , , , , , Internet, Πληροφορική

IP κάμερες: Παρακολουθήστε τον χώρο σας… «έξυπνα»

Οι νέες KasaIPκάμερες της TP–Linkδεν προσφέρουν απλά μια αξιόπιστη απομακρυσμένη εποπτεία του χώρου σας, αλλά ένα σύνολο από… ευφυείς...