Cosmote: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα

Δεκέμβριος 28, 2018 No Comments

Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών». H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr(Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019.

Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορακαι εύκολα.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE(σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική στο σχετικό video: https://www.youtube.com/watch?v=usdjrKq9-cY&feature=youtu.be

Tags: , , , Το προϊόν της ημέρας

IP κάμερες: Παρακολουθήστε τον χώρο σας… «έξυπνα»

Οι νέες KasaIPκάμερες της TP–Linkδεν προσφέρουν απλά μια αξιόπιστη απομακρυσμένη εποπτεία του χώρου σας, αλλά ένα σύνολο από… ευφυείς...